Miwola Event group powstała na początku roku 2012, z myślą o obsłudze najbardziej wymagających Klientów.

Jako pierwsi na rynku wprowadziliśmy osobną ofertę dla Klientów indywidualnych oraz biznesowych, z uwagi na polepszenie jakości usług oraz przedstawienie Klientowi przejrzyjstej oferty, dotyczącej wynajmu sprzętu eventowego.

Imprezy i wydarzenia planujemy od początku do końca, biorąc pod uwagę wszystkie niezbędne elementy wykorzystywane podczas tworzonych przez nas realizacji.

Wkładamy w pracę mnóstwo energii i poświęcenia, tak aby każdy Klient był w pełni usatysfakcjonowany z naszych usług.

Nasze podejście do Klienta zawsze jest w pełni indywidualnie. Nie bierzemy pod uwagę ilości wykonanych imprez, lecz jakość ich obsługi oraz realizacji.

Realizujemy zlecenie pojedyncze ale i stałe oparte na długofalowej, stałej współpracy.

Naszymi głównymi atutami jest rzetelne podejście do wykonywanej pracy oraz lojalna współpraca. Dzięki tym prostym ale jednocześnie istotnym aspektom, zaufało nam wiele agencji eventowych, agencji public relations, instytucji, urzędów, korporacji oraz Klientów indywidualnych.

Stale zdobywamy nowych Klientów, którzy zrażeni innymi firmami eventowymi przechodzą do nas, ceniąc jakość świadczonych przez nas usług.

Na bieżąco poszerzamy naszą ofertę usług. Jeżeli nie znalazłeś w ofercie tego czego poszukujesz, skieruj do nas zapytanie. Jeteśmy otwarci na nowe usługi oraz sugestie naszych Klientów.

 

Serdecznie dziękujemy za uznanie naszej marki i zaufanie.

Miwola Event group jest oficjalną marką Art Solutions